Dołącz do czytelników Ruszaj w Drogę! Dołącz do czytelników Ruszaj w Drogę!

Cześć! Zapisz się na nasze podróżnicze maile.

Dołącz do czytelników Ruszaj w Drogę!

Dostaniesz plan na 10 jednodniowych wycieczek po Kaszubach. W następnych e-mailach poznasz jeszcze więcej pomysłów na bliskie wycieczki i zaprosimy Cię na nasze prezentacje o Polsce.

Piszemy maksymalnie 3 wiadomości w miesiącu. Do przeczytania!

Kasia i Maciej Marczewscy

Menu

Najciekawsze kampanie na Ruszaj w Drogę!

Gdy nie piszemy bloga, robimy całą masę ciekawych rzeczy. Prowadzimy własne inicjatywy, wspieramy i współpracujemy z organizacjami pozarządowymi, regionalnymi organizacjami turystycznymi, samorządami, nieszablonowymi miejscami, ludźmi z pasją i z innymi blogerami. Lubimy angażować się w akcje promujące zwiedzanie Polski lub poznawanie najbliższej okolicy. Dobierając akcje zawsze sprawdzamy, czy są spójne z tym co robimy.

Wizyty studyjne

Bierzemy udział w wizytach studyjnych pokazujących polskie regiony, miasta i turystyczne wydarzenia. Najciekawsze z nich opisujemy poniżej. Wszystkie relacje z takich wizyt znajdziesz też w tym zestawieniu:
Relacje z wizyt studyjnych

Małopolska Nieoczywista

Małopolska Nieoczywista - szukamy turystycznych Asów MałopolskiWzięliśmy udział w dedykowanej 10-dniowej wizycie studyjnej zorganizowanej przy współpracy z Małopolską Organizacją Turystyczną. Wymyśleliśmy nieszablonową akcję, w ramach której szukaliśmy Małopolskich Asów - największych atrakcji poza Krakowem i Zakopanem. Akcję relacjonowaliśmy na żywo (FB, TW, INS, Snap). Po powrocie dodaliśmy relację z podróży i wyróżniliśmy 4 małopolskie atrakcje (Walet, Dama, Król i As) oraz wzięliśmy udział w 2 audycjach w Radio Gdańsk o Małopolsce Nieoczywistej. W radio i na spotkaniach rozdawaliśmy małopolskie pamiątki zapowiadające powstanie prezentacji podróżniczej pt. „Małopolska Nieoczywista”.

Audioprzewodnik po Gdyni

Ruszaj w Drogę nagrywają pionierski audioprzewodnik po GdyniTen pionierski projekt to ciąg dalszy partnerskiej współpracy z Miastem Gdynia. Do stworzonej wcześniej mapy i "Autorskiego szlaku ulicami najmłodszego Pomnika Historii" (więcej poniżej) dograliśmy audioprzewodnik. To jedyny taki audioprzewodnik na polskim rynku: stworzony bez udziału agencji przez blogera podróżniczego: od pomysłu, przez scenariusz, nagrania w studio, po promocję w sieci i na ziemi. Zabieramy turystę na pełen emocji, humoru i gdyńskich ciekawostek spacer po najciekawszych atrakcjach w centrum Gdyni. Uzupełnieniem jest nowa edycja mapy z wrysowanym szlakiem, którą można otrzymać w Miejskiej Informacji Turystycznej. Plik MP3 audioprzewodnika i PDF z mapą można pobrać za darmo ze stron Miasta Gdyni. Promocja audioprzewodnika i Gdyni trwa do dnia dzisiejszego: na blogu, w wyszukiwarce Google dzięki wysokiej pozycji przewodnika po Gdyni, w radio, w telewizji i na naszych spotkaniach podróżniczych

Konkurs z Kinder Country

Ruszaj w Drogę jurorem konkursu Kinder CountryProducent batoników Kinder Country zaprosił nas do współtworzenia konkursu "I love my country". W ramach akcji zorganizowaliśmy sobie sesję zdjęciową i stworzyliśmy pięć wpisów na naszym blogu: o konkursie, o tym jak zaplanować trasę wycieczki po Polsce, jak i czym dojechać do ciekawych miejsc, gdzie nocować w Polsce, czy co warto zobaczyć w Polsce. Dzieliliśmy się naszymi pomysłami na wycieczki i zachęcaliśmy czytelników do dodawania na stronie organizatora konkursu tras po Polsce promujących wybrany przez nich region lub atrakcje. Byliśmy też członkami komisji oceniającej zgłoszenia do konkursu. Akcję promocyjną konkursu prowadziliśmy wielotorowo: na blogu, w sieciach społecznościowych (FB, TW, Ins) i na spotkaniach Klubu Polskiego Podróżnika. Miłym zaskoczeniem była dla nas liczba zgłoszonych tras i pomysłowość uczestników, którzy proponowali miejsca, o których wcześniej nie słyszeliśmy. W nagrodę zwycięzcy, wraz z osobami towarzyszącymi, mogli spędzić weekend w hotelu w górach lub na Warmii, a także wygrać nagrody dzienne.

Ruszamy na Kociewie

Ruszaj w Drogę - Ruszamy na Kociewie z LOT KOCIEWIEWzięliśmy udział w dedykowanej, tygodniowej wizycie studyjnej po Kociewiu. Wizytę zorganizowała specjalnie dla nas Lokalna Organizacja Turystyczna "KOCIEWIE". Przez cały tydzień odwiedzaliśmy najciekawsze miejsca na Kociewiu, poznawaliśmy kociewskie tradycje, spotykaliśmy się z regionalnymi pasjonatami, twórcami i organizatorami kociewskich wydarzeń kulturalnych. Rezultatem współpracy była akcja "Ruszamy na Kociewie", którą relacjonowaliśmy na żywo w naszych sieciach społecznościowych (Facebook, Twitter i Instagram). Akcją zainteresowały się regionalne media, samorządy, gminy regionalne organizacje: publikowały relacje z naszych spotkań i zapraszały nas na regionalne wydarzenia. Na blogu powstała relacja z wizyty na Kociewiu Świeckim, internetowy przewodnik "Ruszaj na Kociewie" oraz pojedyncze relacje z ciekawych miejsc na Kociewiu, które odwiedzaliśmy samodzielnie po zakończeniu wizyty studyjnej. Dodatkowo, przygotowaliśmy prezentację podróżniczą Klubu Polskiego Podróżnika pt. "Ruszamy na Kociewie", która dołączyła do cyklu spotkań podróżniczych o Polsce w Trójmieście i w okolicach.

Ruszamy w Śląskie

Ruszaj w Drogę - szalejemy na Industriadzie 2015W 2015 roku wracaliśmy 6 razy w Śląskie. Wzięliśmy udział w dwóch wizytach studyjnych zorganizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego oraz Śląską Organizację Turystyczną. Oprócz opisów wizyt studyjnych: Relacja z Industriady i To też jest Śląskie! województwo śląskie na stałe zagościło na naszym blogu i w naszych sieciach społecznościowych. W kolejnych etapach zorganizowaliśmy audycję podróżniczą w Radio Gdańsk, do której zaprosiliśmy osoby poznane na wizytach studyjnych i wspólnie opowiadaliśmy o największych atrakcjach województwa śląskiego. Nasza współpraca z województwem śląskim nie skończyła się na pojedynczych wpisach na blogu. Stworzyliśmy specjalną prezentację i opowiadamy o naszych przygodach na spotkaniach podróżniczych Klubu Polskiego Podróżnika pt. „Ruszamy w Śląskie”.

Gdynia zdaniem blogerów

Ruszaj w Drogę - Gdynia w jeden dzień - Spacer ulicami najmłodszego Pomnika Historii Dołączyliśmy do akcji "Gdynia zdaniem blogerów" i pokazaliśmy nasz sposób na zwiedzanie Gdyni. Nie skończyło się na opisywaniu najciekawszych miejsc. Poszliśmy o krok dalej. Zrobiliśmy własne zdjęcia i stworzyliśmy szlak spacerowy dla odwiedzających Gdynię. Trasę szlaku umieściliśmy na czytelnej mapie. Możesz ją pobrać za darmo z naszego bloga. Dodatkowo, Gdynia wydrukowała ją w tysiącach egzemplarzy i rozdaje turystom odwiedzającym Miejską Informację Turystyczną. Mapa z trasą zawiera zwięzłe opisy odwiedzanych miejsc, pomysły na dalsze zwiedzanie Gdyni oraz fotokod odsyłający do wpisu na naszym blogu z dodatkowymi zdjęciami i ciekawostkami ze szlaku. Akcja doczekała się ciągu dalszego: do mapy dograliśmy audioprzewodnik - więcej powyżej.

Tydzień z Pelplinem

Katedra Pelplin Cię obserwuje - Tydzień z Pelplinem na Ruszaj w DrogęRazem z Diecezjalnym Centrum Informacji Turystycznej w Pelplinie zrealizowaliśmy akcję promocyjną "Katedra Pelplin Cię obserwuje, czyli Tydzień z Pelplinem" i Najbardziej Towarzyskiej Katedry w Polskim Internecie. Na blogu pokazaliśmy jak zwiedzaliśmy z przewodnikiem wnętrza Katedry Pelplin, Klasztoru i Skryptorium. Jako pierwsi w polskiej sieci zrobiliśmy obszerną relację ze zwiedzania niedostępnego dla turystów poddasza Katedry, pokazaliśmy jak przechowywane są najstarsze księgi w diecezjalnej bibliotece i zastanawialiśmy się kto pierwszy nakręci film o przygodach pelplińskiej Biblii Gutenberga. O akcji opowiadaliśmy w pelplińskim Radio Głos oraz w kociewskich serwisach turystycznych. Od czasu akcji wciąż odbieramy sygnały o kolejnych osobach przyjeżdżających do Pelplina po przeczytaniu informacji na naszym blogu.

Tydzień z Wąchockiem

Tydzień z Wąchockiem na Ruszaj w Drogę!Razem z regionalnymi entuzjastami i Sołtysem Wąchocka zrealizowaliśmy akcję promocyjną "Tydzień z Wąchockiem". Przez cały tydzień pokazywaliśmy na blogu mniej znane oblicza Wąchocka. O akcji pisały najważniejsze profile i serwisy związane z Wąchockiem, serwisy internetowe świętokrzyskie.org.pl, Przewodnik Świętokrzyski, portal o marketingu Nowy Marketing, Markana oraz papierowa Gazeta Starachowicka . Byli z nami nasi niezawodni przyjaciele z oficjalnego serwisu turystycznego świętokrzyskiego: informowali o ciekawszych etapach akcji i dodali naszą relację z Wąchocka do serwisu filmowego województwa.

Szydłów - prawdziwe średniowieczne miasto

Ruszaj w Drogę i Gmina SzydłówNakręciliśmy filmik promocyjny Szydłowa – magicznego średniowiecznego miasta, w którym jako jedni z pierwszych pokazywaliśmy niedostępne dla turystów wnętrza Kościółka pw. Wszystkich Świętych. Naszym przewodnikiem był pełnomocnik ds. promocji Gminy Szydłów Pan Piotr Walczak. O filmie pisały szydłowskie media, a oficjalny serwis województwa świętokrzyskiego dodał go do kanału filmowego „Ruszaj w Drogę!”.

Ruszamy w Świętokrzyskie

Ruszaj w Drogę! - odkrywamy świętokrzyskieNasze filmy z regionu trafiły na oficjalną stronę Świętokrzyskiej Organizacji Turystycznej tv.swietokrzyskie.travel, o naszym pobycie w regionie pisały regionalne portale informacyjne i turystyczne, a wpisy i filmy o ciekawych miejscach z regionu były linkowane i komentowane przez świętokrzyskie organizacje i inicjatywy.

Wielka Pętla Wielkopolski

Ekipa ze Study Tour Wielka Pętla Wielkopolski
Wzięliśmy udział w dwóch wizytach studyjnych Wielkiej Pętli Wielkopolski organizowanych przez Wielkopolską Organizację Turystyczną, opisaliśmy je na blogu [1: Weekend w Wielkopolsce 2: Wodne Atrakcje] oraz zorganizowaliśmy regionalny konkurs.

Hostel Trzech Braci w Cieszynie

3Bros hostel Cieszyn - Kasia i KornelAkcja z chłopakami z Hostelu Trzech Braci to świetny przykład niestandardowej kampanii promocyjnej. Kiedy ich bliżej poznaliśmy okazało się, że działania chłopaków pełne są młodzieńczego entuzjazmu i pasji. Zamiast opisywać tworzone przez nich miejsce, postanowiliśmy przeprowadzić z nimi wywiad i umieścić ich w naszej galerii pasjonatów - Ludzie z pasją - tuż obok Sołtysa Wąchocka,  żuławskiej entuzjastki, pasjonatki motoryzacjikaszubskiej działaczki i marzyciela budującego zamki.

Współpracowaliśmy z...

To tylko najciekawsze niestandardowe akcje i kampanie, w których braliśmy udział. W ramach bloga Ruszaj w Drogę! współpracowaliśmy m.in. z:

Klubowa Kopalnia Pomysłów

Współpracujemy także z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi i Urzędami Marszałkowskimi z wszystkich polskich województw w ramach naszego projektu "Klubowa Kopalnia Pomysłów". Więcej o projekcie na stronie Klubu Polskiego Podróżnika:
Zobacz jak wygląda Klubowa Kopalnia Pomysłów

Klub Polskiego Podróżnika wspierają

Poczytaj jeszcze

Chcesz wiedzieć więcej o nas? Polecamy: