Napisali o nas

O nas i o naszym blogu

Cieszymy się za każdym razem, gdy ktoś o nas pisze i gdy potrafi w kilku zdaniach zgrabnie podsumować to co robimy.

Tak opisała nas Magdalena z bloga Skrytka Magdaleny:
Poniżej jest 5 bardzo różnych blogów, które z bardzo różnych przyczyn uwielbiam. Jednak mają kilka cech wspólnych. Po pierwsze autorzy piszą po polsku, a nie po polskiemu. Czyli poprawnie. (...). Po drugie autorzy wydają się być przesympatycznymi osobami, otwartymi na czytelnika, bez pozy mistrza wszechświata. Na ich blogi wchodzę z wielką przyjemnością, bo wiem, że będzie miło, bezstresowo i bez spiny.
Podróżniczych blogów jest w sieci wiele, ale taki, który skupia się na podróżach po Polsce jest tylko jeden (a w każdym razie ja jeden znam). Prowadzą go Kasia i Maciek (...) Nie odwiedzam ich może regularnie, ale kiedy tylko planuję kolejny wypad po naszym pięknym kraju, szukam tam inspiracji i pomysłów.  [źródło]

Niedawno w naszym studio gościliśmy niezwykłych ludzi - ludzi z pasją i pełnym dla niej oddaniem. Oto Kasia i Maciej...
Posted by Studio GO Agencja Reklamowa on 28 października 2014

Nie trzeba jechać daleko aby przeżyć i zobaczyć coś fajnego. Polska tez jest piękna - warto się rozejrzeć wokół siebie....
Posted by Tier One on 26 listopada 2014

Nie śpij, zwiedzaj z Radiem Gdańsk

Po pierwszej, próbnej audycji u Beaty Szewczyk, zaczęliśmy pojawiać się regularnie w Radio Gdańsk. W każdej audycji dostarczamy garść inspiracji o najbliższej okolicy oraz o najciekawszych miejscach w Polsce. Wspominaliśmy m.in. wycieczki po Kaszubach, Świętokrzyskiem, Żuławach oraz pod ziemią. (o audycjach można poczytać na naszym blogu oraz u Marty, na blogu Kochamy Żuławy, która opisała jedną z naszych wspólnych audycji.

Post użytkownika Kochamy Żuławy.

Jedna z audycji była wyjątkowa, bo prowadzona na żywo z Leśnego Festynu Edukacyjnego w Sopocie. Razem z Włodkiem Raszkiewiczem zwiedzaliśmy stoiska i opowiadaliśmy o... lesie. Co my wiemy o lesie i jak z tego wybrnęliśmy? Przekonaj się sam w relacji i reakcjach, które pojawiły się po audycji:

"Kasia i Maciej wprost wymarzeni goście na wędrówkę. Tak entuzjastycznie, z nieudawaną, autentyczną pasją i ciekawością odwiedzali ze mną każde stoisko, bo po prostu chcieli poznać nowe światy, że naprawdę czapki z głów Najsmaczniejsza była babka ziemniaczana, tort i ciasto "tofik". Wrażenie zrobiły też na nas konfitury dyniowe Kasiu, Maćku bardzo Wam dziękuję " Włodek Raszkiewicz

Post użytkownika Ruszaj w Drogę.

Post użytkownika Radio Gdańsk S.A.

Post użytkownika Włodek Raszkiewicz.

Wizyty studyjne w Wielkopolsce

Regionalna Organizacja Turystyczna z Wielkopolski zaprosiła nas na dwie wizyty studyjne. Razem z innymi blogerami i przedstawicielami mediów poznawaliśmy piękno wielkopolskich rzek i potencjał turystyki konnej oraz szaleliśmy na deskach, wakeboardach i windsurfingu

Post użytkownika Visit Wielkopolska.

Post użytkownika Ośrodek KAMA.

Blogerzy i przyjaciele o nas

Nie będziemy ukrywać, że najbardziej lubimy, gdy dobre słowo szepną o nas inni blogerzy oraz regionalni przyjaciele.

Post użytkownika LosWiaheros.

Wydarzenia coroczne

Na przestrzeni roku staramy się pojawiać w różnych miejscach w Trójmieście. Ostatnio szukaliśmy inspiracji na konferencji Infoshare oraz próbowaliśmy załapać się jako modele to PRLowskiej kolejki w powstającym właśnie Europejskim Centrum Solidarności. Co prawda do kolejki nas nie przyjęto (chyba byliśmy za bardzo zadowoleni z życia ;) ), ale za to udało nam się dokonać małego lokowania produktu w TVN24.

Lokalne inicjatywy na Kaszubach

Uwielbiamy wyszukiwać ciekawe, inspirujące i wyjątkowe lokalne inicjatywy. Znaleźliśmy taką na Kaszubach i przeprowadziliśmy wywiad o kulisach powstania Kaszubskiego Kramu. Wywiad wzbogacił nasz cykl "Ludzie z pasją" i pokazał jak połączyć biznes z pasją. Gorąco polecamy!

Wzięliśmy udział w konkursie

Wzięliśmy udział w konkursie serwisu Tanie-loty na najciekawszy pomysł spędzenia wakacji za mniej niż 1000 zł na osobę. Niestety wygrała inna, zagraniczna propozycja ;)

Post użytkownika Tanie Loty.

Regionalne Forum Ostrowca Świętokrzyskiego

Lubimy pomagać, dlatego wsparlismy regionalne forum internetowe skupiające mieszkańców Ostrowca Świętokrzyskiego. Nasze zdjęcie zostało wykorzystane w najnowszym szablonie forum. Piękne jest teraz, prawda?

Post użytkownika Ostrowieckie Forum.

Nostalgia za parą

Pewnego razu wzięliśmy udział w wydarzeniu, które pokazało w jaki sposób można wykorzystywać powierzchnie w centrach handlowych, pomagając lokalnym pasjonatom, a odwiedzającym zapewnić ciekawe popołudnie w mieście. Nasze spojrzenie i relację docenił organizator wystawy umieszczając nas w prawdziwie do-bo-ro-wym towarzystwie.

Wywiad nieznane oblicze Neptuna

Nasz cykl dwóch wywiadów pt. Fontanna Neptuna jakiej nie znacie [cz.1] [cz.2], do którego zaprosiliśmy gdańską przewodniczkę Joannę Kruszewską, został doceniony w środowisku gdańskich przewodników.

Post użytkownika iBedeker.

Jazzowy poranek w Gdańsku

Osoby zgromadzone wokół oficjalnego profilu Miasta Gdańska z entuzjazmem przyjęły nasz nieszablonowy artykuł i film o jazzowym poranku w centrum Gdańska.

Post użytkownika Miasto Gdańsk.

Tydzień w Wąchocku

Wspólnie z regionalnymi entuzjastami i Sołtysem Wąchocka zrealizowaliśmy akcję promocyjną. Przez cały tydzień pokazywaliśmy na Ruszaj w Drogę! mniej znane oblicza Wąchocka. Dzięki wsparciu samorządu i działaczy z Wąchocka o akcji pisały najważniejsze profile i serwisy związane z Wąchockiem. WąchockMarek Sołtys SamsonowskiOSP WąchockSamorząd Uczniowski Gimnazjum Publicznego w WąchockuKapela Sołtysa z Wąchocka.

Zainteresowały się nią także serwisy internetowe świętokrzyskie.org.plPrzewodnik Świętokrzyski oraz portal o marketingu Nowy Marketing . Byli z nami nasi niezawodni przyjaciele z oficjalnego serwisu turystycznego województwa świętokrzyskiego, którzy informowali o ciekawszych etapach akcji i dodali naszą relację z Wąchocka do serwisu filmowego województwa.

Pojawiliśmy się także w kilku portalach regionalnych, serwisach o marketingu miejsc, a Gazeta Starachowicka poświęciła naszej akcji całą stronę jednego z papierowych wydań i okładkę wydania internetowego.

Kulisy akcji z Wąchockiem: Wąchocku - dziękujemy! czyli za kulisami akcji Tydzień w Wąchocku

Post użytkownika Ruszaj w Drogę.
Tydzień z Wąchockiem - dziękujemy za wsparcie!

Plan2go.pl
Serwis o Polsce zastanawia się dlaczego blogerzy podróżują po Polsce.

Subiektywna lista polskich blogów podróżniczych

Ruszaj w Drogę! znalazło się w subiektywnym zestawieniu polskich blogów na nowym serwisie turystycznym o Polsce.
Ruszaj w Drogę na liście polskich blogów podróżniczych

Kochamy Żuławy

Marta wspomina pierwszy dzień, gdy się poznaliśmy i zaczęliśmy współpracę.

Skillflow

Wzięliśmy udział w wydarzeniu TATA DAY, podczas którego opowiadaliśmy jak ciekawie spędzić czas z dziećmi.

Magda Danaj - Porysunki

Magda przygotowała piękną grafikę o Ruszaj w Drogę!, którą dostaliśmy jako wyróżnienie Blog of Gdańsk 2013.

Wyróżnienie Blog of Gdańsk

Wierzymy, że to głównie dzięki wsparciu czytelników i lokalnych organizacji turystycznych otrzymaliśmy wyróznienie jury w konkursie Blog of Gdańsk 2013. Zajęliśmy także wysokie 9-te miejsce w głosowaniu czytelników :)

Była to świetna okazja, aby informacja o naszym blogu pojawiła się na stronach organizatorów wydarzenia i w portalach informacyjnych.

wyróżnienie Ruszaj w Drogę na Blog Forum Gdańsk 2013
Ruszaj w Drogę - 9 miejsce wśród czytelników gdańskich blogów

Lokalne wsparcie podczas konkursu Blog of Gdańsk
Gdy braliśmy udział w konkursie Blog of Gdańsk Czytelników, promocyjne i duchowe wsparcie zapewnili nam m.in. regionalne organizacje kaszubskie "LOT Serce Kaszub", "Katedra Pelplin", "Informacja Turystyczna Zamek Bytów", "LOT Kaszuby Północne" oraz - co nas bardzo cieszy - organizacje świętokrzyskie: oficjalny serwis turystyczny Świętokrzyskie.travel i największy serwis informacyjny regionu: Echo Dnia Świętokrzyskie :)

Post użytkownika Ruszaj w Drogę.

Post użytkownika Katedra Pelplin.

Post użytkownika Kaszuby Północne.

Telewizja TTM i Radio Norda FM
Wywiad na żywo w lokalnej telewizji śniadaniowej TTM i Radio Norda FM. Jeśli nie widać, go poniżej, to skorzystajcie z tego linka  .

Kontynenty

Cieszymy się bardzo, że wspomniano o nas w magazynie Kontynenty w zestawieniu polskich blogów podróżniczych. Jest to dla nas wielkie wyróżnienie, szczególnie, że jesteśmy pierwszym blogiem o Polsce wśród grona międzynarodowych podróżników.

Ruszaj w Drogę w Kontynentach

Oficjalny portal filmowy województwa Świętokrzyskiego

Na portalu tv.swietokrzyskie.travel mamy zakładkę z naszymi filmami o świętokrzyskich atrakcjach.

Ruszaj w Drogę na oficjalnym portalu turystycznym Świętokrzyskiego

Gmina Szydłów
Gmina Szydłów pomogła nam w nakręceniu filmu o ich magicznym mieście. Pan Piotr Walczak, pełnomocnik ds. promocji gminy, był naszym filmowym przewodnikiem po gminie.

Ruszaj w Drogę na oficjalnym portalu Gminy Szydłów

Miasto Gdańsk
Nasz lajk dla Gdańska

Post użytkownika Miasto Gdańsk.

Muzeum Wsi Kieleckiej
Muzeum Wsi Kieleckiej oczarowało nas świetnymi lokalnymi imprezami.

Regionalny portal informacyjny HaloŁódź

Serwis HaloŁódź napisał o naszym kontrowersyjnym wpisie, w którym postawiliśmy pytanie Czy warto jechać do Łodzi?

Ruszaj w Drogę na lokalnym portalu informacyjnym HaloŁódź

3Camp - barcamp w Trójmieście

3Campowy papparazzi złapał nas na odpoczynku po wieczornych prezentacjach. Zdjęcie okrzyknęliśmy hasłem "Gdzie diabeł (pączków) nie może, tam Ruszaj w Drogę pośle"

Ruszaj w Drogę na głównej stronie spotkań 3camp

Pozytywne Inicjatywy
Pozytywnie zakręceni działacze z Pucka i okolic, o których jeszcze u nas usłyszycie ;)

Post użytkownika Pozytywne Inicjatywy.

Ratusz Głównego Miasta Gdańska
Ratusz odwiedziliśmy w ramach odkrywania gdańskich atrakcji.

Świętokrzyskie.travel - oficjalny portal turystyczny Świętokrzyskiego
Pracują tu niesamowici ludzie, którym zależy na promocji regionu.

Echo Dnia Świętokrzyskie - regionalny portal informacyjny
Dziennikowi spodobał się nasz filmik promujący atrakcje Świętokrzyskiego.

Kochamy Żuławy
Z Martą z Kochamy Żuławy poznaliśmy się na jednej z żuławskich wycieczek. Od tego czasu intensywnie współpracujemy ze sobą.

Post użytkownika Kochamy Żuławy.

iBedeker - internetowy przewodnik po Gdańsku
Wyjątkowy blog prowadzony przez Ewę Kowalską - organizatorkę darmowych miejskich spacerów z przewodnikiem.

Post użytkownika iBedeker.

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie
W Biskupinie byliśmy dwa razy - zimą i latem podczas festynu archeologicznego.

Łódzka pizzeria Presto

Gdy nie wiemy co zjeść w obcym mieście, wybieramy pizzę.