Blog Roku 2013 - głosuj na Ruszaj w Drogę!

Mamy wrażenie, jakby to było wczoraj. A minął już rok. Wzięliśmy wtedy udział w akcji blogerów Podróże to prawdziwy lajfstajl. Trwał zorganizowany przez Onet.pl konkurs na Blog Roku, a my nie wiedzieliśmy w jaką kategorię się wpasować. Ponieważ zrezygnowano wtedy z kategorii „podróże”, nie wpasowaliśmy się w ten konkurs wcale.

Ruszaj w Drogę w głosowaniu na Blog Roku 2013

W tym roku kategoria „podróże” została przywrócona. Ponownie trwa organizowany przez Onet.pl konkurs na Blog Roku. Tym razem wpisaliśmy się do kategorii „podróże” i … startujemy! :)

Jeżeli kochasz podróże po Polsce, jeżeli doceniasz jej piękno, jeżeli szukasz ludzi z pasją, jeśli czytasz naszego bloga i podoba Ci się to, co robimy i piszemy – zagłosuj na nas! I wspomóż tym samym Fundację Gajusz.

To był pracowity rok

Zeszły rok był dla nas rokiem przełomowym. Rozwijanie profili naszego bloga w mediach społecznościowych – Twitter, Instagram, G+, Facebook. Masa włożonej w to pracy i czasu.

Trochę podróżowaliśmy, dużo pisaliśmy, spotykaliśmy się z naszymi czytelnikami na prelekcjach i prezentacjach. Zwiedziliśmy dwa fantastyczne regiony – Kaszuby i Świętokrzyskie oraz odkryliśmy pobliskie Żuławy.

Wzięliśmy udział w Blog Forum Gdańsk i dostaliśmy wyróżnienie w kategorii Blog of Gdańsk. Zostaliśmy docenieni, co niezwykle zmotywowało nas do dalszej pracy i za co jesteśmy bardzo wdzięczni.

Laureacji Blog of Gdańsk 2013
[fot. Jarosław Marciuk @igersgdansk]

To dzięki naszym przyjaciołom tu, na blogu, dzięki tym, którzy nas śledzą, czytają, skanują i oglądają zdjęcia, mogliśmy zaistnieć w sieci i dzielić się naszą pasją o podróżach po Polsce oraz promować nasz piękny kraj. Dlatego kiedy Onet przywrócił kategorie „podróże”, bez wahania zgłosiliśmy naszego bloga, aby stanął w szranki.

Wszystkich, którzy chcą przyczynić się do propagowania idei podróżowania po kraju i aktywnego spędzania czasu, którzy kochają polską przyrodę i naturę, dla których podróże to nie tylko te dalekie, wybiegające w szeroki świat, ale także te małe, zaglądające na sąsiednie podwórko, zachęcamy do głosowania na nasz blog w konkursie Blog Roku 2013.

Blog Roku 2013 Podróże

Jak głosować?

Żeby zagłosować, wystarczy wysłać SMS na numer 7122 o treści H00169 (po literce H są dwa zera).

Koszt takiego SMS to tylko 1,23 zł brutto. Z jednego numeru telefonu można wysłać tylko jeden SMS.

Ruszaj w Drogę w głosowaniu na Blog Roku 2013

Wysyłając takiego SMSa z głosem na naszego bloga, wspieracie Fundację Gajusz, która pomaga dzieciom. Fundacja Gajusz m.in. prowadzi Hospicjum Stacjonarne i Domowe, Centrum Medyczne PoMoc, pomaga na oddziałach onkologicznych a także wspiera rodziny chorych dzieci świadcząc im pomoc prawną. To inicjatywa, którą naprawdę warto wesprzeć.

My także liczymy na Wasze głosy i z góry dziękujemy wszystkim, którzy je oddadzą na Ruszaj w Drogę!