Relacja z pierwszej prezentacji Ruszaj w Drogę w Południku 18

Jak napisał użytkownik Adrian w komentarzu do naszego posta o ankiecie na temat podróżowania, każda podróż jest ciekawa, niezależnie od sposobu w jaki się podróżuje, i że nie jest najbardziej istotne jak ani czym się podróżuje. Prawdziwie ważne jest to, aby wyruszyć w drogę. Naszym zdaniem Adrian trafił w samo sedno!

prezentacja ruszaj w drogę

Tymi samymi spostrzeżeniami dzieliliśmy się z naszymi słuchaczami w trakcie prezentacji o podróżach po Polsce, która odbyła się w czwartek 25 października w kawiarence podróżniczej „Południk 18” w Gdańsku.

Przede wszystkim byliśmy miło zaskoczeni frekwencją, ponieważ wszystkie miejsca siedzące były zajęte. Cieszymy się, że temat podróżowania po Polsce zgromadził tak wielu sympatyków. Za liczne przybycie wszystkim gorąco dziękujemy!

prezentacja ruszaj w drogęprezentacja ruszaj w drogę
prezentacja ruszaj w drogę

Staraliśmy się pokazać, że każdy może podróżować, każdy z nas może być podróżnikiem, niezależnie od zainteresowań i możliwości. Najważniejsze są chęci i dobre pomysły. Aby przeżyć fajną przygodę i poznać interesujących ludzi niekoniecznie trzeba jechać na drugi koniec świata. Dobrze jest też mieć wsparcie bliskich lub drugiej osoby, którą warto zaprosić do podróżowania.

W naszej prezentacji skupiliśmy się na pokazaniu dziesięciu różnych odsłon Polski, starając się ukazać rozmaitość i bogactwo tego kraju. Mówiliśmy m.in. o ciekawych ludziach, których spotkaliśmy w czasie naszych podróży, ich życiu i pasjach, a także o naszych największych zaskoczeniach.

Zabraliśmy słuchaczy na wycieczkę pod ziemię – do Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego oraz do byłej kopalni złota w Złotym Stoku.

prezentacja ruszaj w drogę

Opowiadaliśmy o naszych ulubionych górach i miejscach, które kochamy i które warto zwiedzić. Propagowaliśmy aktywny wypoczynek poprzez uprawianie sportu na nartach biegowych.

Zatrzymaliśmy się także na chwilę przy ciekawych i nietypowych świątyniach, a także powiedzieliśmy kilka słów na temat „polskiej kuchni”. Nie zapomnieliśmy też o naszych najmłodszych milusińskich, proponując, aby rodzice zabrali ich na przykład do Zamku Legend Śląskich w Pławnej lub do hodowli alpak.

Maciej zorganizował kilka konkursów, z których każdy zakończył się powodzeniem i przyznaniem upominkowej nagrody.

Prezentacja była dla nas dużym wyzwaniem i miłym przeżyciem. Spotkaliśmy się z ogromną sympatią zgromadzonych w kawiarence osób, i pomimo, że chcąc powiedzieć o Polsce jak najwięcej przetrzymaliśmy naszych gości nieco ponad miarę ;), sami wyszliśmy ok. godz. 23 nie mogąc rozstać się z właścicielami kawiarni :).

Jesteśmy Bardzo wdzięczni Południkowi 18 za umożliwienie nam podzielenia się naszymi pasjami z szerszą publicznością. Dziękujemy także wszystkim, którzy zaszczycili nas tego wieczora i pomimo fatalnej pogody przyszli, żeby nas posłuchać.

Dzięki Wam wierzymy coraz bardziej, że to, co robimy ma sens a Wasze wsparcie dodaje nam skrzydeł.

Zapraszamy do zostania z nami na dłużej.

Chcesz dowiedzieć się więcej o miejscach o których opowiadaliśmy ?

Muzeum Nietypowych Rowerów
Hodowla alpak
Kopalnia Złota Złoty Stok
Jakuszyce - narty biegowe
Białowieża i rezerwat żubrów